Now I don't see you anymore


Kommentarer
Postat av: REGIINAS.SE

Japp, visst kan jag hjälpa dig.

Problemet är padding. Alltså din top-bild (rubrikens) ska vara lite längre så att datumet får också plats, inte bara rubriken. Du behöver alltså inte ändra bildens kanter eller något utan du gör bara den lite längre och så ser du till att din "padding-längd" är maximal så att hela bilden kommer upp.

Då får du också mer utrymme för rubriktexten, ifall du skulle skriva en för lång.

Hoppas du förstår och lyckas med det här nu, annars kan du alltid be om mer hjälp.

Kram / Regina.

(tävla också i min kategori "dagens blogg") :)

2011-04-08 @ 14:09:01
URL: http://REGIINAS.SE
Postat av: REGIINAS.SE

men nu verkar ju det funka?

eller?

fast du har ju tagit bort tid och datum från rubriken. Jag har gjort det för längesen så jag vet inte hur det är med det dårå, men du kan ju testa att flytta datum&tid till andra ställen. hör av dig

2011-04-09 @ 18:11:20
URL: http://REGIINAS.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback